Re: Tania karta graficzna

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 10:19:21 MET DST

Użytkownik "GLide" <glide_at_terramail.pl> napisał w wiadomości

> IMHO krecenie tymi parametrami to niezly bajer, ale wprawione oko od
> razu zerknie na krawedzie linii i wszystko jasne :-)

Hy hy.. no wiec jesli chodzi o kontrastowe krawedzie (wystarcza nawet
literki pod ikonkami, byle z jednolitym tlem), to w tej rozdzialce nie
jest najostrzej. Chcialoby sie miec zylete, ale nie ma. Jest nieco
gorzej (ale nie zle). Stawiam na monitor, bo na poprzedniej karcie
(TnT2M64) bylo tak samo.. a nawet nieco gorzej). Oczywiscie - moze sie
zdarzyc, ze obie karty maja nieczysta jakosc obrazu, a monitor jest
bardzo OK... tylko jak ja popatrze na pozioma kreche dolnej powierzchni
widzialnej monitora i "pozioma" dolna krawedz blatu, to chyba powoli sie
przekonuje, ze z ta geometria chyba jednak nie wyrabia Flatron :)

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski