Re: Tania karta graficzna

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Wed 21 Aug 2002 - 00:48:32 MET DST

On Tue, 20 Aug 2002 10:19:21 +0200, "Marcin Sokołowski"
<a600user_at_poczta.onet.pl> wrote:

>Hy hy.. no wiec jesli chodzi o kontrastowe krawedzie (wystarcza nawet
>literki pod ikonkami, byle z jednolitym tlem), to w tej rozdzialce nie
>jest najostrzej. Chcialoby sie miec zylete, ale nie ma. Jest nieco
[...]
>zdarzyc, ze obie karty maja nieczysta jakosc obrazu, a monitor jest
>bardzo OK... tylko jak ja popatrze na pozioma kreche dolnej powierzchni
>widzialnej monitora i "pozioma" dolna krawedz blatu, to chyba powoli sie
>przekonuje, ze z ta geometria chyba jednak nie wyrabia Flatron :)
He He. Czyli jedziemy na tym samym wozku z logiem Flatorna :-))))))
Na szczescie u mnie geometrie dalo sie do jakiegos ladu doprowadzic.
Konwergencja zawsze gdzies sie gubi (na szczescie nieznacznie).
Pozostalo jeszcze szare przebarwienie na samym dole ekranu (wysokie na
5mm od dolnej krawedzi) na ktore pomaga tylko degauss ale na krotko.
W zasadzie w porowaniu z moim starym Eizo F55s to ten LG broni sie
tylko swoimi 19' i wysokimi czestotliwosciami odswierzania.

Pozdrawiam
GLide