Re: ---- Monitory LCD -----------

Autor: Marcin Sokołowski (a600user_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 09:53:20 MET DST

Użytkownik "Slawek [am-pm]" <sl_d[FUCK_SPAM]@ms-mail.pl> napisał w
wiadomości news:ajrgf2$g8b$1_at_news.bsi.net.pl...

> Mnie w tym momencie zaniepokoiła inna sprawa. Czasami w specyfikacji
> monitorów LCD jest napisane, że ma wejście VGA oraz DVI-I. W takim
> razie ten monitor nie ma "prawdziwego" wejścia cyfrowego! Albo jest
> tu jakieś nieporozumienie lub błąd w opisie, albo faktycznie...
> Przypuśćmy, że producent opracował konstrukcję monitora, przygotował
> jedno wejście analogowe. Teraz przyszła moda na złącza DVI, ale nie ma
> czasu na poważne zmiany w urządzeniu. Zatem dokłada się jedno gniazdo
> więcej, łączy wewnątrz kilkoma drucikami czy prostym przełącznikiem
> [...]

Chyba teoria spiskowa dziejow :)
Gdyby faktycznie tak bylo, to producent musialby dolaczac do swoich
paneli swoj kabelek "DVI" (w cudzyslowiu, poniewaz kabelek laczylby
tylko te cztery ostatnie piny), co latwo byloby sprawdzic na zwyklym
kabelku DVI - panel nie powinien wtedy chodzic.
Mysle, ze sprawa stosunkowo latwa do wykrycia, a ktory renomowany
producent poszedlby na taka mozliwosc zaszkodzenia swojemu wizerunkowi ?
Chyba tylko polski narod ma te wrodzona zdolnosc do kretactwa.. a
polskich producentow LCD nie zauwazylem ;-)

--
Pozdrawiam !
Marcin Sokołowski