Re: Tania karta graficzna

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 12:14:59 MET DST

cenzor_at_poczta.onet.pl, wrote in

> Dobre. W jakich czasach ty żyjesz? Jeśli tobie ktoś płaci dodatkową
> kasę za normalne obowiązki, to nic innego, jak tylko pogratulować.

To jednak raj, jestescie cudowni firma sprzedajaca sprzet komputerowy
zajmuje sie jeszcze testowanie jego wydajnosci by nie wprowadzac w blad
klientow i najlepsze ze nalezy to do waszych

> Jeśli chodzi o twojepc.pl to mnie nawet nie rozśmieszaj. Identyczny
> stek bzdur jak CHIP i cała reszta.

ROTFL tu wychodzi Twoja wiedza i profesjonalizm...

> Piszą dobre opinie tylko dlatego, że im ktoś coś po testach odpali
> gratis.

Tak oczywiscie, pewnie swistaka ze sreberkami...

> Nie, nie, mylisz się. Dwa lata temu wyniki były identyczne jak reszta
> świata. Teraz nikt testów GF 256 już nie robi. A zmienił się soft
> (DirectX, Detonatory), które sporo wpłynęły na korzyść innych układów
> GF, a o modelu 256 jakby zapomniano. Stąd ta różnica, jak ci się
> wydaje.

LOL, GLide ma racje :)
To normalne ze najnowsze sterowniki sa optyamlizowane pod najnowsze karty
graficzne. Dlatego testy powieny byc robione na rozny steronikach
optmalizowanych pod rozne karty graficzne. Zreszta jak pojawil sie GF2 mx
byl porownywany z GF256DDR/SDR i wyniki sa jasne i logiczne.

> Moja propozycja: skombinuj obie karty, przeprowadź test i zobaczysz.
> Wydajność pamięci faktycznie na korzyść GF 256, ale ogólna wydajność w
> grach na korzyść GF 2 MX 400.

MIalem CLAP, mialem okazje testowac GF2 mx/mx400 w grach w 1024x768x32 na
GF256DDR da sie komfortowo grac w tych ustawieniach na GF2 mx/mx400 juz
sie dusi.

> Żartujesz chyba! Co ja, poeta jestem? Książki będę pisał jak w jakimś
> CHIP'ie? Procedury identyczne jak u pozostałych, z zachowaniem
> wzorcowej partycji systemowej i warunków pomiarowych. Resztę sobie
> dopisz... :)

Miales podac ja testujesz czyli ustawienia karty, ustawenia gier,
sterowniki itp, itd...

> Nie wiem, czy się mam obrazić, czy co?

Jak bys sie obrazil to bym sie zdziwil.

> No tak, masz rację. Tylko specyfikacja AGP w przypadku dobrych
> producentów zawsze była mocno naciągana.

Specyfikacja AGP v2.01 jest 6A, nvidia o tym wiedziala a mimo wszystko
zrobila karte co ciagnie 8A. Czyja wina? Jak najbardziej nvidii. A to ze
niektorzy producenci robili plyty na wyrost i wstawiali lepsze
stabilizatory to chwala im za to.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!