Re: gf->r8500/9k i prad

Autor: Ein (trefl_at_interecho.com)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 00:54:32 MET DST

Uzytkownik "slonpn" <slonpn_at_wp.pl> napisal w wiadomosci
> Czesc!
> Z taka sprawa sie zwracam:
> Jest sobie komputer z 250W zasilaczem "wybitnej" i popularnej firmy na
> literke "C" (Codegen;-)) i bezproblemowo smiga mx440(340/500). Wiem, ze
> pytanie moze troche naiwne, ale jaka jest szansa, ze po wsadzeniu r8500,
ew
> 9000 nie bedzie problemow z moca. Reszta gratow to CeleronT z zegarem
> 1650MHz, Barracuda IV, DVD, CDRW, SB Live!, Frtitz! Card PCI...
> Na co licze zadajac to pytanie? Moze ktos posiada podobny konfig i moze
> siepodzelic doswiadczeiami.
> [...]

na dwoje babcia wrozyla :P sporo tego siedzi ale baleron to nie athlon a i
moze ten twoj
codegen jest jakis lepsiejszy niz te ktore zazwyczaj wypierd.. do kosza. w
sumie to przy
problemach ze stabilnoscia mozesz po prostu udac sie do sklepu i kupic nowa
zasilke :P
ale co je wazne to to ze radek jest bardzo wrazliwy na wachniecia napiecia
[winno byc 3,3].
jak jest mniej to kibel [wywalanie w 3d]. sprawdz monitorkiem jakie tam u
ciebie napiecie..
ile i czy czyma a nie popuszcza :P

ein