Re: Czy ktoś miał problemy z ECS K7S5A?

Autor: news (Wagram1806_at_ms-news.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 16:06:07 MET DST

Użytkownik "Henry(k)" <henrico8_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Krzys" <krutko_at_link.pl> napisał w wiadomości
> bym

> Szczęściaż :-)) Też bym tak chciał ale nie dane mi było :-)

> :)
>
> Ale te zdania dają opinię marce... ECS nieciekawie wypada...

Witam,

Jak sam mówisz zdania są podzielone i świadczą o dwóch przeciwstawnych
opiniach.

Niekiedy plotka lub pomówienie robią więcej szkody niż faktycznie istniejąca
sytuacja.

Nie jestem apologetą tej płyty. Mam ją dopiero od 10 dni. Jak na razie nie
widzę

przesłań, aby ją negatywnie oceniać. Działa stabilnie. Nie wykonała "zwisu".
Ktoś może

napisać, że mam szczęście. Zauważyłem jednak na grupie więcej szczęśliwców
niż

pechowców. Jak ktoś ma pecha, to może wyjąć sobie oko własnym palcem nie
trafiając

do nosa. Życzę jednak wszystkim teoretycznym malkontentom aby trafiali w to
drugie.

Pozdrawiam.

K.W