Re: Czy kto miał problemy z ECS K7S5A?

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 20 Aug 2002 - 01:37:03 MET DST

On Mon, 19 Aug 2002 16:06:07 +0200, "news" <Wagram1806_at_ms-news.pl>
wrote:

>Jak sam mówisz zdania są podzielone i świadczą o dwóch przeciwstawnych
>opiniach.
Dokladnie skoro jest tyle samo niezadowolonych ile zadowlonych to
znaczylobyze 50% sprawia problemy. To bylaby kpina - zalozmy, ze to
tylko 25%. To i tak bardzo duzy odsetek brakow zle swiadczacy o
jakosci wyrobow.
Oczywiscie mozna kupic padnieta plyte i byc zadowolonym, bo przeciez
jest na gwarancji i mi ja wymienia, tylko nie pop to chyba kupuje sie
kompa aby latac po serwisach, uzerac sie ze sterownikami i zastanawiac
sie czy jesli w prszyszlosci zamienie wysluzonego Durona na Athlona
wszystko bedzie dzialac ok.

Pozdrawiam
GLide