Re: Czy ktoś miał problemy z ECS K7S5A?

Autor: Krzys (krutko_at_link.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 15:30:47 MET DST

> Do płyty ECS na VIA nic nie mam, nie miałem w łapkach ale chyba nie
powinna
> być aż tak problemowa jak SIS. I mając 250zeta na płytę ECS to wybrał bym
na
> dzień dzisiejszy tą z VIA. Jak na razie z VIA nie było problemów :-).

ja posiadam plytke ecs k7s5a czyli wlasnie na sisie a kumplowi skladalem
kompa na k7vza czyli na via i musze Ci powiedziec ze ta na via sprawiala
duzo wiecej problemow z instalacja grafiki, ja na swojej bez probelmu i za
pierwszym razem zainstalowalem GF2, takze jak zwykle zdania sa podzielone :)

pzdr.

--
 krutko_at_link.pl    UIN: 36792115
 http://www.cms.pl  +48604609102