Re: Czy ktoś miał problemy z ECS K7S5A?

Autor: Henry\(k\) (henrico8_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 13:45:23 MET DST

Użytkownik "robek" <moja_praca_at_hoga.pl> napisał w wiadomości

> Albo się przejęzyczyłeś, albo zrobiłeś wielkiego babola, bo Ecsk7s5a nie
> jest na via ale na Sis735, więc jeśli zainstalowałeś patch do via to mogło
> nie chodzić ...:)))

Tfu, rzeczywiście się przejęzyczyłem, chodzi o stery do SIS'a.
Ostatnio dużo VIA wokół mnie, więc jakoś tak... :-)
A SIS'a to nawet w kalkulatorze nie chcę widzieć. To był mój pierwszy i
ostatni SIS.

Do płyty ECS na VIA nic nie mam, nie miałem w łapkach ale chyba nie powinna
być aż tak problemowa jak SIS. I mając 250zeta na płytę ECS to wybrał bym na
dzień dzisiejszy tą z VIA. Jak na razie z VIA nie było problemów :-).

Pozdro.

--
Henry(k)
Uwaga: zabezpieczenie antyspamowe.