Re: Zakup komputera

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 15:22:31 MET DST

On Mon, 19 Aug 2002 10:59:24 +0200, "Tomasz Jaszowski"
<toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.plNO_SPAM> wrote:

>podlaczenia cyfrowej kamery). Zastanow sie nad monitorami EIZO i Iyama,
>porownaj ceny i parametry (ja jak obejrzalem stare juz EIZO T65S (chyba, bo
>nie jestem pewien cyferek modelu) obok swojego NEC FE700, to zbladlem...
To podobnie jak ja po uruchomieniu LG Flatron 915+ obok mojego
starenkiego Eizo F55S. Flatron duzy, a eizo bez wad (nie licze
slabszych paametrow odswierzania itp wynikajacych z natury tego
monitora)

>nawet pomimo tego ze EIZO bylo okragly, a moj NEC plaski... i zaplacilem z
To samo. :-)

>NECa 2x wiecej :( (eizo bylo na wyprzedazy z racji konca serii), kurcze
>nawet bym sie zamienil...)
Baaaa zeby mi sie tak trafil jakis Eizo 19" w dobrej cenie kto wie
jaki los spotkalby tego LG :-)

Pozdrawiam
GLide

PS. A pomysl z Radkiem jest ok. Jesli za drogo to AFAIR byly tez
slabsze modele VIVO (Herculersa chyba).