Re: Zakup komputera

Autor: Zbyszek (zby_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 11:38:13 MET DST

"Wojciech Cebula" <wc_at_age.pl> wrote in message
> wymieni dvd na Toshibe, i niebiez ASUS-a ogromne problemy ostatnio maja ze
> stabilizatorami napiecia, proponuje Gigabyta, Epoxa, Abita, przynajmniej
> jest swiety spokoj, co do skanera Mickrotek 6800 niezle skanuje i
przystawka
> do slajdow tez jest szczegoly opisu co do skanera mozesz przeczytac na
> stronie firmy w ktorej pracuje www.sklep.age.pl

Za to Abit ma problemy z kondensatorami...
Tez planuje zakup podobnej klasy sprzetu, i raczej sklaniam sie w strone
GA-8IEXP lub MSI 6398E i845E MAX2-BLR.
Natomiast procek to bedzie 1,6 lub 1,8... uwazasz, ze jest sens doplacac
400zl (prawie polowe ceny 1,8) za FSB533?
I tak samo nie wiem, czy warto sie pchac w DDR333.
Natomiast Audigy Platinium do takich bzyczkow to IMHO marnowanie kasy,
Player za 300zl spokojnie wystarczy.

Moj zestaw za podobna cene (aczkolwiek inne priorytety) to:
Intel Pentium 4 (S478) 1.80 GHz BOX Northwood
DDR 256MB PC-333 OEM
DDR 256MB PC-333 OEM
Microstar 845E Max2-BLR (MS-6398E)
WD Caviar XL 80 GB WD800BB
WD Caviar XL 80 GB WD800BB
DVD Toshiba x16/x48 ATAPI SD-M1612 black
GeForce4 Ti-4200 MSI G4Ti4200-TD 64MB tv-out + DVI
Creative Sound Blaster Audigy Player bulk
Aver EZ Capture
Samsung 171P
HP DeskJet 990 Cxi
Mustek Bear Paw 1200CS USB
(DA-01B-D) CHIEFTEC BIGTOWER
Logitech Deluxe Access OEM (to do starego kompa)
Mysz A4-TECH WOP-35 PS/2 Optyczna (Opto 325) (to tez ;) )
Microsoft Wireless IntelliMouse Explorer
CoolerMaster 80 mm (łożysko kulkowe)
CoolerMaster 80 mm (łożysko kulkowe)
CoolerMaster 80 mm (łożysko kulkowe)
Spire 5.25'' bay

Sadze, ze pierwsze 9 pozycji bedzie pasowalo autorowi watku, i tak samo
proponuje zgapic obudowe (no moze byc biala za 480zl ;) ). Warto.

pzdr
Zbyszek