Re: Zakup komputera

Autor: Tomasz Jaszowski (toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.plNO_SPAM)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 10:59:24 MET DST

Użytkownik "Wojciech Cebula" <wc_at_age.pl> napisał w wiadomości
> wymieni dvd na Toshibe, i niebiez ASUS-a ogromne problemy ostatnio maja ze
> stabilizatorami napiecia, proponuje Gigabyta, Epoxa, Abita, przynajmniej
> jest swiety spokoj, co do skanera Mickrotek 6800 niezle skanuje i
przystawka
> do slajdow tez jest szczegoly opisu co do skanera mozesz przeczytac na
> stronie firmy w ktorej pracuje www.sklep.age.pl

i wez sobie do tego _oryginalnego_ RADEONA AiW 8500DV, kosztuje cos ze
2000PLN, ale jesli masz tyle kasy na kompa, to co ci szkodzi? bedziesz mial
b.szybka karte grafiki, na ktorej nawet da sie pograc, super tuner TV, z
cyfrowym video, pilotem, do tego komplet we i wy video (nawet cyfrowe do
podlaczenia cyfrowej kamery). Zastanow sie nad monitorami EIZO i Iyama,
porownaj ceny i parametry (ja jak obejrzalem stare juz EIZO T65S (chyba, bo
nie jestem pewien cyferek modelu) obok swojego NEC FE700, to zbladlem...
nawet pomimo tego ze EIZO bylo okragly, a moj NEC plaski... i zaplacilem z
NECa 2x wiecej :( (eizo bylo na wyprzedazy z racji konca serii), kurcze
nawet bym sie zamienil...)

--
Tomek