Re: ECS - nie taki z造 ... (zrobilo sie dlugie)

Autor: 666 (szescszesc66_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 15:19:20 MET DST

Krzysiek
> 666

> NIe bardzo rozumiem. Bardzo latwo poznac w dyskusji czy ktos sie zna, czy
> tylko udaje ze sie zna czy wogle sie nie zna.

Naprawde? Ile postow potrzebujesz zeby to rozpoznac?
Jesli ktos w ogole mowi bez sensu np. co jest lepsze dimm czy ddr, to moze i
tak,
ale w wiekszosci przypadkow ciezko cokolwiek powiedziec.

A tak z czystej ciekawosci - czy juz wyslalem wystarczajaco duzo postow
zebys mogl cos o mnie powiedziec?

> MSI robic alkiem niezlej jakosci karty zintegrowane na plycie, jak ktos
> nie ma wiekszych wymagan to mu wystarczy.

Nie bede z tym dyskutowal, wg mnie zintegrowane sa dla gluchych. A jak
ktos ma niskie wymagania to jeszcze dodaje do tego male glosniczki
i juz w ogole nic nie slychac (doslownie). Najgorsza tania k. dzwiekowa
bedzie lepsza niz zintegrowana.

> Zdecydowanie jeszcze nie minelo...

Pojawiaja sie skargi na nowe plyty ecs?

> Wystraczy mi to ze nie ma z
> tymi plytami takich problemow jak z ECS i nie trafiaja na rynek tak
> wadliwe egzeplarze.

Hmmm, wlasciwie to widze teraz na grupie troche roznych postow z problemem
oznaczonym jako "problem z plyta msi/shuttle" (zaznaczam ze nie wglebialem
sie
w te posty i nie wiem co naprawde jest tam problemem). Odliczajac watki
k7s5a i "ecs to gowno" raczej problemy z roznymi plytami pozostaja w
rownowadze.

Pozdrowienia