Re: ECS - nie taki z造 ... (zrobilo sie dlugie)

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 13:33:31 MET DST

"666" <szescszesc66_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Wlasnie ciekawy jestem jak to liczysz.

NIe bardzo rozumiem. Bardzo latwo poznac w dyskusji czy ktos sie zna, czy
tylko udaje ze sie zna czy wogle sie nie zna.

> Po co komu by byla karta do biura, na tej plycie jest tez zintegrowana
> (tyle ze beznadziejna, jak wszystkie zintegrowane)

MSI robic alkiem niezlej jakosci karty zintegrowane na plycie, jak ktos
nie ma wiekszych wymagan to mu wystarczy.

> konfiguracji (nie wydaje mi sie zeby byly czesciej niz przy innych
> plytach).

Malo jeszcze widziales niezadowolonych klientow ;)

> Imo bylo, minelo.

Zdecydowanie jeszcze nie minelo...

> Poza tym chodzilo mi o to, czy jestes pewien, ze przy produkcji plyt
> shuttle jest stosowana jajakolwiek kontrola jakosci, ktorej brak
> zarzucasz ecs.

Bardzo dziwne pytania zadajesz :) Wiec moze tak. NIe interesuje mnie
zbytnio czy shuttle ma dobra kontrol jakosci czy jej brak. Czy ma poprostu
malo wadliwych egzeplarzy w czasie produkcji. Wystraczy mi to ze nie ma z
tymi plytami takich problemow jak z ECS i nie trafiaja na rynek tak
wadliwe egzeplarze.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!