Re: Zakup komputera

Autor: Zbyszek (zby_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 13:49:25 MET DST

"ws" <qba12345_at_wp.pl> wrote in message news:ajqi45$pet$1_at_news.lublin.pl...
> Zastanawiam sie nad Raidem - ale w firmie mam kilka kompow i miesca na
> archiwizacje mi raczej nie brakuje.
> Do kompa bedzie drugi dyska na archiwizacje (jakas 17G).
Zalezy co rozumiesz przez amatorskie zgrywanie video... bo do tego
potrzebujesz duuzy hdd.

> Sprzet bedzie w firmie- a ja chyba wyroslem z gier :-) (albo dokladniej
nie
> mam teraz czasu na nie i nie zanosi mi sie zebym go mial:-)

Nie pisales wczesniej, ze to sprzet do firmy. Skoro tak, to moze Matrox
Marvel (jw. ad zgrywania video), bedzie bardzo dobry do pracy w biurze -
dobre 2D.

> Audigy paltinium (a moze nawet E)
> Troche duzo - chyba jednak lepsza 17.

To moze tansza 19" np Samsung 959NF, tanszy model Iyliamy (110kHz dla 19"
spokojnie wystarczy). Oczywiscie pozostaje kwestia miejsca na biurku, ale
duzy desktop (ten windowsowy nie biurko ;) ) = duza wygoda

> Obudowa? do firmy za 700? zjedli by mnie.:-)

Do firmy to zwykly big/midi Enligta wystarczy, dla bezpieczenstwa moze z
350W zasilaczem.

> Ja mam sie nia nie zachwycac tylko na niej pracowac :-). Oczywiscie
> zastanowie sie jak znajde jej opis.

Wejdz na strone MS. Zachwycaja sie jak cos pisza - taka wygodna i nie meczy
nadgarstkow. Lamana i wybrzuszona - ergonomia.

> Co wy z tymi myszkami - kabel mi nie przeszkadza, bateri nie lubie
> wymieniac.

no to A4tech WOP35 :P

> CO to?
intel Boxed Processor - od razu fabryczny wentylek i 3 lata gwarancji (i jak
mawiaja gorale, procki wybierane ze srodka wafla)

> Mi mocno nie zamieszales.
Kiedys mi sie uda ;)

pzdr
Zbyszek