Re: Tuner TV - jaki polecacie?

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.NOSPAM)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 13:36:22 MET DST

> W nowym numerze Chipa jest sporo na ten temat, jesli nie chesz kupowac
> poczekaj na wersje elektroniczna tego artykulu, lub przejdz sie do
pierwszej
> lepszej ksiegarni, sklepu z gazetami i poczytaj, IMO do 300zl znajdziesz
na
> pewno cos co Cie zadowoli.

artykol czytalem, bardziej chodzi mi o opinie uzytkownikow
poszczegolnych uzadzen, zwaszcza ze pomiedzy wymienionymi
tam tunerami jest przepasc cenowa - cala masa uzadzen za 200zl
potem cisza a kolejna pozycja to ponad 600zl o herkulesie nie
wspominajac nawet bo wole jednak odzielnie, moze jest cos
pomiedzy o nieco lepszych parametrach/oprogramowaniu
niz te ktore oferuja uzadzenia w klasie cenowej 200zl

pozdrawiam artur

--
abdesign_at_wp.pl.NOSPAM
abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM