Re: Zakup komputera

Autor: ws (qba12345_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 12:43:14 MET DST

> A pojdzie na FSB533?
> Jesli tak to 2,93 za cene 2,26 ;)
Bedzie chyba 2.26.

> A czy przy tej cenie lepiej nie zastanowic sie nad RIMMami?

Warto? Roznica ceny - wydajnosc?

> Dolozyc to wersji z Raidem koniecznie, lub jeszcze z LANem i reszta
> opcjonalnie. 2 kanaly ide to w dzisiejszych czasach za malo.
> 1x80GB B4, Maxtor, WDC do wyboru (byle nie Samsung i IBM).
> Ew jakis drugi dysk by sie przydal (jakos ostatnio doszedlem do wniosku,
ze
> w kompie nalezy posiadac 2 HDD i na obu trzymac katalog z dokumentami).

Zastanawiam sie nad Raidem - ale w firmie mam kilka kompow i miesca na
archiwizacje mi raczej nie brakuje.
Do kompa bedzie drugi dyska na archiwizacje (jakas 17G).

> Skoro gry go nie interesuja, to moze R8500 (Gigabyte) czy R9000 (jak sie
> pojawia jakies firmowe) a do Video np Aver EZ Video.
> Osobno karte video, zeby jak zainteresuje sie grami, to kupujac nowa karte
> nie placic znowu za wejscie Video.

Sprzet bedzie w firmie- a ja chyba wyroslem z gier :-) (albo dokladniej nie
mam teraz czasu na nie i nie zanosi mi sie zebym go mial:-)

Audigy paltinium (a moze nawet E)
Troche duzo - chyba jednak lepsza 17.

> Autor watku nie wspominal nic o modemie... ?
Bo go nie potrzebuje.

> Z UPSow znam tylko APC i mam z nimi dobre doswiadczenia.
j.w

> O tak :)
> I jeszcze z literka B na koncu (Czarna!)
Obudowa? do firmy za 700? zjedli by mnie.:-)

> O tak :)
> Ilekroc kogos sadzam przed moim kompem, to sie zachyca klawiatura.

Ja mam sie nia nie zachwycac tylko na niej pracowac :-). Oczywiscie
zastanowie sie jak znajde jej opis.

> A tu mam dylemat to, czy MS Wireless Explorer...
Co wy z tymi myszkami - kabel mi nie przeszkadza, bateri nie lubie
wymieniac.

> iBP :P
CO to?

> Mam nadzieje, iz zbytnio nie namieszalem, z jednej strony dzielac sie
swoimi
> uwagami, a z drugiej dodajac wlasna prywate w postaci pytan, ktore mnie
> drecza.
Mi mocno nie zamieszales.
Pozdrawiam Waldek.