Re: Monitor wysokiej klasy - jaki ?

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 00:51:58 MET DST

"Maciej Jeszke"

> jeli mozesz to poszukaj moedli tych firm:
> polecam:
> 17":
> neca
> sony
> ctx
> 19":
> nec
> sony
> ctx

Pewnie, taka liste moge wymyslic w 2s. Sorki szefie, ale nie podales zadnego
argumentu (ba, nawet modelu), a nie o wyliczanke mi chodzi.
O CTXie sam sie wypowiem, jesli juz ruszyles to (chociaz ni w 5 ni w 10).
Tej marki nie biore pod uwage - fakt kineskopy FD Trinitron, czyli tak jak w
Sony, jednak z opinii znajomego serwisu, uslyszalem ze nie jest wcale tak
rozowo i uwazam, ze jesli juz to mozna ta niewielka roznice doplacic (w
przypadku Sony E230).

> samsung to dobre mikrofalowki robi:)
> a co monitorow to kalsy nie trzyma (raz dobrze raz dno ,nawet jesli chodzi
> o ten sam model:)

Tu tez sie nie zgodze. Samsung monitory ma na poziomie (moze nie takim jak
Sony), nie slysze wiele skarg na ich awaryjnosc, a dosc powszechne sa w
sprzedazy (w przeciwienstwie do NECa, z ktorym rzadko sie stykam). Ogolnie
nie jestem wielbicielem marki S, jednak produkty nie majace nic wspolnego z
mechanika (ram, monitory) imho sa calkiem niezle. Poza tym pytam sie o
monitory, konkretne modele, a nie o mikrofalowki ;).
Ok, jeszcze raz prosze konretne opinie na temat monitorow, o ktore pytalem
(dlaczego tak lub nie) Dziekuje.

hattab