Re: Monitor wysokiej klasy - jaki ?

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 09:58:14 MET DST

> O CTXie sam sie wypowiem, jesli juz ruszyles to (chociaz ni w 5 ni w 10).
> Tej marki nie biore pod uwage - fakt kineskopy FD Trinitron, czyli tak jak
> Sony, jednak z opinii znajomego serwisu, uslyszalem ze nie jest wcale tak
> rozowo i uwazam, ze jesli juz to mozna ta niewielka roznice doplacic (w
> przypadku Sony E230).

Niekoniecznie. Z moich obserwacji wynika, że albo Sony nie przyłożyło się do
serii E, albo na Polskę rzucili odpady. Oglądałem kilka egzemplarzy E230 i
każdy z nich miał problemy z konwergencją i geometrią brzegów ekranu - dla
mnie nie do przyjęcia. Zdecydowałem się w końcu na CTX i w żadnym razie nie
żałuję - geometria też nie jest idealna, ale konwergencja o wiele bardziej
zbliżona do ideału.
Dodam, że zależało mi na FD Trinitron, bo to najlepszy kinol na rynku :-)

> Tu tez sie nie zgodze. Samsung monitory ma na poziomie (moze nie takim jak
> Sony), nie slysze wiele skarg na ich awaryjnosc, a dosc powszechne sa w
> sprzedazy (w przeciwienstwie do NECa, z ktorym rzadko sie stykam).
[...]

Monitory Samsunga nie wybijają się niczym konkretnym ponad przeciętność.
A już na pewno nie można użyć wobec nich określenia jak w temacie.
Mają jednak jedną niezaprzeczalną zaletę - bardzo korzystny stosunek
jakość/cena i dlatego są tak popularne w naszym kraju.

Arkhan.