Re: problem z drukarką HP 670

Autor: ***SYRO*** (syro1_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 00:46:28 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <witu_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> nowa
> Raczej nie. PRzekładałem atramenty z innej- i hałas się uciszył, ale
> pozostałe objawy- nie- dalej nie drukuje.

a sprawdz moze czy masz dobre zasilanie (tj. 220 V - bez duzych wahan) - u
mnie w 690 bylo to samo i tez z njia wiele przechodzilem bo jak wozilem do
servisu to wszystko bylo ok. a w domu kicha (to co u ciebie) - i okazalo sie
ze w jednej z puszek (pradowych) kable sie poprzepalaly i napiecie nie bylo
stabilne - komp sobie z tym radezi ale drukarka (hp - niewiem jak inne) juz
nie -

POzdrawiam