Re: HDD IBM 20-80GB

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 00:18:14 MET DST

> No a jak myślałeś. Rozebrałem wiele dysków, od Connera 80M po Caviara 20G.
> Może nie widziałeś IBM-a rozwalonego. Przy braku sylikonowej (?)
uszczelki,
> widać talerze, słychać szum powietrza, i lekki podmuch (widać po
przyłożeniu
> papierosa). Kurz leci prosto na talerze.

...to najwidoczniej efekt globalizacji daje sie we znaki juz i w produkcji
dyskow...
Jak dla mnie to objaw czysto marketingowy...oszczednosci na materiale... ale
po co ???

...fakt, tych nowych IBM'ow jeszcze nie rozwalalem i w sumie zaszokowales
mnie tandetnoscia zabezpieczenia dyskow IBM.
...w sumie to mogli kitem zabezpieczyc albo plastelina....

...tym bardziej nie kupie dyskow IBM... ehm... juz i tak nie beda
produkowane.

> No to ja trafiłem na te 60-70%. Prawdopodobieństwo 60-70%, więc jest to
> możliwe.

lacze sie w bolu ;-(

przypomnialo mi sie takie zdarzenie jak do serwisu jeden z klienow przyniosl
cale pudlo IBM'ow ;-)
a ja z jednym seagatem...