Re: HDD IBM 20-80GB

Autor: Piotr C. (pczern_at_icpnet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 00:26:06 MET DST

Użytkownik "Czapski Pawel" <sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM> napisał w wiadomości
> ...fakt, tych nowych IBM'ow jeszcze nie rozwalalem i w sumie zaszokowales
> mnie tandetnoscia zabezpieczenia dyskow IBM.
> ...w sumie to mogli kitem zabezpieczyc albo plastelina....

Teraz pytam żeby wiedzieć (nie czepiam sie) - jak uszczelnione są inne
(dobre?) dyski? No jest ta badziewna taśma wokoło. Co pozatym? Nie
uszczelka. Czyli bezpośredni styk metal-metal (rama-pokrywa)?

> lacze sie w bolu ;-(

dlaczego? Napisałeś że 30-40% to zwroty, więc 60-70 to dyski sprawne. Jak
mój, i drugi z reklamacji.

> przypomnialo mi sie takie zdarzenie jak do serwisu jeden z klienow
przyniosl
> cale pudlo IBM'ow ;-)
> a ja z jednym seagatem...

To już troche może zakrawać na populizm. Statystyka! Skąd wiesz ile ich
kupił. Moze dwa tiry.