Re: HDD IBM 20-80GB

Autor: Piotr C. (pczern_at_icpnet.pl)
Data: Mon 19 Aug 2002 - 00:17:54 MET DST

Użytkownik "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> W niektórych dyskach zamiast klasycznej uszczelki stosuje się coś w
rodzaju
> taśmy, która chroni dysk przed kurzem etc. Miałem coś takiego w caviarze.

Jeszcze raz rozkręciłem komputer żeby odświerzyć pamięć. Górna pokrywa z
blachy ma odstęp od ramy dysku jakieś 3mm. Pomiędzy nimi, kilka mm od
krawędzi znajduje się uszczelka. Nie ma żadnej taśmy. Przy wkładaniu dysku,
tą szczeliną wjechałem na ostry wspornik w obudowie - rozdzielający
ewentualne dwa dyski (taka półka). Zdarłem uszczelke. Tak dokładnie było. Z
zewnątrz przez szczeline był swobodny dostęp do wnętrza - komory z
talerzami.

>Co nie zmienia faktu, że Paweł C. popisał się beznadziejnym komentarzem.
A jakiego się spodziewałeś? Koleś nie przeczytał dokładnie i bzdury
opowiadał, ale to jeszcze nic - idioci sie zdarzają, chodziło o styl jego
wypowiedzi.