Re: HDD IBM 20-80GB

Autor: Czapski Pawel (sbd_at_teby.prv.pl.NOSPAMM)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 19:51:48 MET DST

Użytkownik "Piotr C." <pczern_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "egYptian" <marijuana666_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> Ja mam 405040 ale nie z Węgier. Zaczął psuć się po roku, ale dlatego, że
> przy wkładaniu do obudowy zdarłem uszczelke (!) - chodził rozszczelniony
> przez ponad tydzień ...

LUDZIE.... rzeczywiscie polska to ciemnogrod analfabetyzmu technicznego...

jakie rozszczelnienie.... jaki to ma zwiazek z tasma dookola dysku...

BTW... w dysku nie ma prozni !!!

no boki zrywac...ale potem takie same bezmyslne i idiotyczne stwierdzenia
plyna z ust super-serwisantow, ktorzy nie chca przyjac dysku bo gdzies sie
tasma samoprzylepna przerwala, mowiac, ze dysk sie rozszczelnil...

...NO Comments