Re: ---- Monitory LCD -----------

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 20:39:31 MET DST

Rafał 'R4v' Błachnio wrote:

> Wyjasnij mi, jak moze byc roznica przez DVI i D-SUB
> jezeli monitor dopasuje sie do sygnalu analogowego?
         ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie odpiszę Ci bo nie wiem o co Ci chodzi. Według mojego mizernego stanu
wiedzy o monitorach nie ma czegoś takiego jak "dopasowanie monitora do
sygnału" . Są tylko lepsze lub gorsze sygnały, oraz monitory które
potrafią lepiej lub gorzej z sygnałem o różnej jakości sobie radzić.

> Obraz lepszy sie nie zrobi od tego czy pixel sie pojawi
> po kowersji czy bez.

ktoś to pisał o konwersji ? Sygnał analogowy to sygnał analogowy - za
jego jakość jest odpowiedzialny RAMDAC i filtry oddzielające go od
gniazda.

B.