Re: myszka - problem

Autor: Krzys (krutko_at_link.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 22:38:37 MET DST

> Byłem na gieldzie ..widziałem i kupiłem: Logitecha USB+Radio+Optyczna
wyszło
> drogo ale warto.. 220 zł

hmm... no to dosc drogo zaplaciles... "u mnie" taka sama Logitech Mouseman
cordless optical kosztuje 195 zl

> Działa rewelacyjnie. Czujnik schowałem do środka kompa
> Ciekawe ile baterie wytrzymaja?

cos w okolicach 2 miesiecy, ale wszystko zalezy jak czesto bedziesz jej
uzywal. osobiscie proponuje akumulatorki, ok. 10-15 zl za sztuke ale pozniej
mozesz je ladowac na ladowarce i nie kupujesz nowych baterii

pzdr.

--
 krutko_at_link.pl    UIN: 36792115
 http://www.cms.pl  +48604609102