Re: nowa drukarka-ciekawe spostrzeżenia

Autor: bolo (bolo_at_irc.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 22:00:30 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <witu_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> [...]
> zastanawiam się nad wyborem. Oczywiście jestem przywiązany do firmy HP,
ale
> nie fanatycznie. Widziałem wydruki z 840 -stki i nie były one powalające
na
> kolana, więc kombinuje żeby kupić coś lepszego. Następna jest 920 ale
> czarny tusz mają taki sam, więc wydruk czarny się nie poprawi, w kolorze
> różnią się tylko numerkiem Reta 2/3. Wyszła niedawno nowa seria HP, z
fajną
> drukarką 3820. Nawet mi się podoba gdyby nie fakt że tusze ..... ma takie

sprawdz dokladnie ceny tuszy do nich bo cena tuszu do 5550 jest powalajaca
wiec jesli juz koniecznie hp to 920/940/...

> W grę wchodzi jeszcze lexmark, model 55, lub 65. I znowu ta sama historia:

po prostu odradzam -syfne i jeszcze te ceny tuszy:(

a tak w ogole to polecam epsony jakosc druku nieporownywalna nawet w
najnizszych modelach
moze troche ostrozniej z tuszami przy wymianie zeby nie zapowietrzyc
canon tanszy w eksp. bo oddzielne tusze ale i jakosc druku nie ta-slabiej
niz hp ale lepiej niz w lexmarkach

pozdrowka
bolo