Re: 350 PLN

Autor: Zeb Corpse (zebcorpse_at_interia.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 20:56:13 MET DST


"Mateusz Kempa" <mati_at_tedsoft.pl> wrote in
news:ajo5nk$nnj$1_at_news.tpi.pl:
[ciach]
> Caly proceder trwa kilka dni.
>
> Jezeli serwis dystrybutora stwierdzi, ze plyta jest uszkodzona
> mechanicznie - np. poprzez podkrecanie odsylamy ja do Klienta na jego
> koszt.

Uszkodzenie *mechaniczne* plyty przez podkrecanie (czego? procesora?)...
Ha, ha ha... Bardzo sprytne, tak sie daje kazdy przypadek "zalatwic".
Zaiste - dobre slowo na to zostalo uzyte - "proceder"...

Zeb Corpse.

>
> Pozdrawiam
> --------------------
> Mateusz Kempa | Ostrzeszów
> e-mail: mati_at_tedsoft.pl | IRCnet: Spec007
> Registered Linux User: #259654
> Have you visited www.tedsoft.pl today ?
>
>



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:18:16 MET DST