Re: 350 PLN

Autor: Mateusz Kempa (mati_at_tedsoft.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 14:57:27 MET DST

Uzytkownik "januszek" <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> napisal w
wiadomosci news:7h3vluk9cop7l4e1gpai32ve7nr16j1vji_at_4ax.com...

> A jak wyglada obsluga reklamacji?
>
> Powiedzmy ze stwierdze, ze plyta jest niesprawna co objawia sie tym,
> ze sie wiesza - odsylam ja wam i co?
>
> januszek

Klient odsyla ja nam na wlasny koszt, my dostarczamy ja dystrybutora, jezeli
ten
stwierdzi, ze plyta jest niesprawna wymienia ja - plyty JetWay wymieniane sa
od reki.
Gdy mamy juz dobra plyte odsylamy ja na nasz koszt do Klienta.

Caly proceder trwa kilka dni.

Jezeli serwis dystrybutora stwierdzi, ze plyta jest uszkodzona
mechanicznie - np. poprzez podkrecanie odsylamy ja do Klienta na jego koszt.

Pozdrawiam
Mateusz Kempa | Ostrzeszów
e-mail: mati_at_tedsoft.pl | IRCnet: Spec007
Registered Linux User: #259654
Have you visited www.tedsoft.pl today ?