Re: ECS - nie taki zły ...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 20:50:40 MET DST

On Sun, 18 Aug 2002 11:10:34 +0200, "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> wrote:

>czytam
To troche za malo ;->

>"3 prawda góralska"* nie powiedziałbym. Jakiej konkurencji!??? Kiedyś na THG
Aa THG to co? Wrocznia? Co ci napisze w to wierzysz bez zadnych
obiekcji?

>były testy płyt opartych o KT133A. O tym, że ECS wybadł tam bardzo dobrze
>już nie chce mi się wspominać (jak znajde to dam linka :)
OK. Mea Culpa. Pisalem o Via APollo majac na mysli Via APollo Pro
zapominajac przy okazji, ze KT 133A to toez Apollo.
Zeby bylo jasno chodzi o P6VAA.

>Bezpodstawnie
Jesli Lucky star (tez producent tanik plyt) chodzi wyrazniej od tego
ECSa mimo zastosowania teg osamego chipsetu to gdzie nalezaloby szukac
winowajcy?

>Uwaga!! Wszyscy, których tak radośnie przekonuje do produktów ECSa!!! Bardzo
>mi przykro, z powodu !ewentualnych! problemów w omawianą płytą!!!
Lepiej zacznij nowy watek, bo tego juz nikt nie czyta :->

>jak najbardziej
Okazalo sie, ze nie.

>Wystarczy ...tylko po co? Za rok kupie kolejną płytkę z najniższej półki,
>która będzie dużo szybsza od dziśejszej środkowej.
Ja co rok wlasnie kupuje plyte ze srodkowej polki.

Pozdrower
GLide

PS. Zeby bylo ciekawiej inna plyta S370 P6VAP-A+ tez cieniutko na THG
wypadla :-P