Re: ECS - nie taki z造 ...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 00:51:11 MET DST

On 15 Aug 2002 23:56:11 +0200, woozek_at_poczta.onet.pl wrote:

>1) VIA - bo gorszej firmy i chipsetow swiat nie widzial ... zawsze sie chrzania
>razem ze swoimi switnymi driverami ...
To ppowiedz mi dlaczego na Asusie dziala/dzialalo wszystko co
dotychczas w te plyte wpialem? Powedz mi dlaczego kupujac kiedys
Shuttla na MVP3 nie moglem za Chiny uzyskac stabilnej pracy przy AGPx2
a na Epoxie na tym samym chipsecie z ta sama grafika nie wystepowaly
zadne tego typu problemy. Czyzby istnialo cos takiego jak wplyw
projektu plyty i jakosci jej wykonania na jakosc dzialania plyty?

>2) Kumpla ... wzia豚y plyte wsadzil swoje podzespoly czy pojda ... sa tylko 2
>mozliwosci albo walnieta plyta ( z Via to standard swego czasu Abity mialy to
>samo ) lub jakis podzespol jest sp ...
Abity mialy np. prblemy z kondestatorami i jakos nikt, nie pisal ze BX
byl be.

GLide