Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 11:10:34 MET DST

> Postaraj sie czytac ze zrozumieniem. (prosze).

czytam

> Napisalem, ze ta plyta ma (znajac nienajlepsze mozliwosci chipsetu)
> tragiczne wyniki na tle konkurencji stosujacej ten sam chip Via.

"3 prawda góralska"* nie powiedzia³bym. Jakiej konkurencji!??? Kiedy¶ na THG
by³y testy p³yt opartych o KT133A. O tym, ¿e ECS wybad³ tam bardzo dobrze
ju¿ nie chce mi siê wspominaæ (jak znajde to dam linka :)

> Dlatego czepiam sie producenta plyty a nie chipsetu.

Bezpodstawnie

>Powiedz to wszystkim, ktorych tak radosnie >przekonujesz do ECSa.

Uwaga!! Wszyscy, których tak rado¶nie przekonuje do produktów ECSa!!! Bardzo
mi przykro, z powodu !ewentualnych! problemów w omawian± p³yt±!!!

> czy aby przypadkiem piszemy o tej samej plycie?

jak najbardziej

>Czy Ty piszesz aby cos napisac?

Oh! Niestety nie.

> Wystarczy dla ciebi enieistniejaca srodkowa polka.

Wystarczy ...tylko po co? Za rok kupie kolejn± p³ytkê z najni¿szej pó³ki,
która bêdzie du¿o szybsza od dzi¶ejszej ¶rodkowej.

*prawdy góralskie:
1) ¶wiêta prawda
2) tyz prawda
3) gówno prawda (za przeproszeniem)