Re: Jaką drukarę wybrać?

Autor: Paweł Ignatowicz (pignatowicz_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 20:37:54 MET DST

Użytkownik "TadekW" napisał w wiadomości ...

> Jeżeli już to HP 840, ma porty USB i LPT, reszta jest taka sama.
> Zainteresuj
> się HP930 - model sprawdzony, powszechnie uznany za dobry, a co
> najważniejsze ma duże atramenty i z racji powszechności dostępne niedrogie
> zamienniki.

Tyle, że 930 to była niezbyt długa seria, a co za tym idzie musiało coś na
to wpłynąć, że w miarę szybko została zastąpiona przez HPDJ940C ....

> Model już nie produkowany ale dostępne są w sprzedaży nowe lub
> używane na allegro (tam ceny chodzą do 350 zł).

Tyle, że ja bym wolał dodać kilka PLN więcej i kupić nową i nowszy model.

> Rozwinięciem tego modelu
> jest hp960 ta ma tą samą technologię ale ma też własny procesor i zdaje
> się
> 8 MB pamięci co też nie jest bez znaczenia, wada - jest nieco droższa.

To nie wada - to zaleta! "Nieco" a nie "sporo" ..... jeśli już z linii 9xx,
to polecałbym właśnie HPDJ960C.

> Ja
> mam od jakiegoś czasu właśnie używaną hp930 i jestem z niej zadowolony.

Generalnie proponuję zakupić HPDJ960C albo "zaryzykować" i wypróbować
najświeższe bułeczki z PR4 (design mają super!)

PS. Moje sugestie popieram przetestowaniem większości z tych drukarek w
firmie. Mam też w domu HPDJ840C i HPDJ960C ....

Pozdrawiam

--
Paweł Ignatowicz