Re: _po raz kolejny zasilacz...

Autor: SAPER (nolin11_at_interia.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 15:54:14 MET DST

Użytkownik "Tomasz Jaszowski" <toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.plNO_SPAM> napisał w
wiadomości news:ajnurq$ls1$1_at_panorama.wcss.wroc.pl...
> Uzytkownik "Nedved" <ned_at_poland.spam.nie.pl> napisal w wiadomosci
>
> to akurat standard :) lepiej zobacz sobie jakie przy tych napieciach sa
> maksymalne prady
>
> ale jesli nie bedziesz przesadzal z iloscia dyskow, cd itp, itd, to
> spokojnie bedzie dzialac

> wybuch? nie, raczej nie, chyba ze cos jest uszkodzone juz... albo (tak jak u
> mnie) trafi cie piorun :)
>
> najwyzej komp ci sie bedzie resetowal, i pracowal niestabilnie
>
> --
> Tomek

Mam pytanko donośnie zasilacza: Mam zasilacz 200W CD-RW LG,HDD Seagate 60GB,HDD
MAXTOR 4,3G
I jeszcze został mi wolne złącze do zasilania drugiej stacji dyskietki. Czy
jeśli połączę jak trzeba kabelki do CD-ROM-u LG to zasilać wydoli ,a mam płytę
PCchip BXcel M726MRT na pokładzie PII celeron 400,Nvidia 1xAGP 8MB,224 RAM i
toto wszycho.
Czy zasilacz 200 W wydoli jak do tego podłączę CD-ROM?? W tej chwili ma odpięty
na rzecz dysku :-((

SAPER