Re: Opinia o LG flatron

Autor: on27wawa_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 18 Aug 2002 - 16:04:27 MET DST

> Witam,
>
> Ja tez teraz mysle zmienic monitor (z 14" goldstara).
>
> Co myslicie o monitorach LG:
>
> 17'' LG Flatron 775ft ---850zl
> 17'' LG Flatron 795ft Plus (USB) ---1030 zl

Jest jeszcze 795FT (bez plusa)... jezeli nie potrzebujesz koncentratora USB, to
mozna zaoszczedzic pare PLN (kosztuje ~930 PLN). Pozostałe parametry tak jak w
modelu z +.

Moj prywatny rankig kineskopów:

Sony Trinitron
Mitsubishi DiamondTron
LG Flatron

(reprezentują zbliżony poziom rozwoju technologicznego, reszta jest dalekoooo w
tyle, ale słuchy chodzą, że Sony ma wkrótce znowu odskoczyć :) )

Sony kosztuje jak kosztuje, można spróbować pokusić się o klona (np. CTX) ale
to nie to samo, a oszczędność znikoma. Mitsubishi też do najtanszych nie należy
(~1300 PLN). Tak wiec LG staje się stosunkowo rozsadnym wyborem (zwlaszcza, za
te pieniadze).
Produkty 'plaskopodobne' (zwlascza mam tu na mysli dwoch pretendentow, ktorzy
brak mozliwosci technicznych nadrabija, delikatnie mowiac, pewnym
oszustwem ;) ) na Twoim miejscu bym sobie odpuscil.

oN

Ps. Jezeli chodzi o awaryjnosc, to wszystko sie psuje. 'Sony' tez mi sie kiedys
popsul, a jednak nadal je kupuje.