Re: _po raz kolejny zasilacz...

Autor: Tomasz Jaszowski (toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.plNO_SPAM)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 13:02:19 MET DST

Uzytkownik "Nedved" <ned_at_poland.spam.nie.pl> napisal w wiadomosci
> pojawialo sie juz na grupie wiele razy, ale
> mam konkretne pytanie:
> moj zasilacz to niejaki "Power Man" 235W
> pisze na nim takze
> +3,3V
> +5V
> +12V

to akurat standard :) lepiej zobacz sobie jakie przy tych napieciach sa
maksymalne prady

ale jesli nie bedziesz przesadzal z iloscia dyskow, cd itp, itd, to
spokojnie bedzie dzialac

> teraz chodzi ze starym celeronem, ale chce tego uzywac
> do Durona 650 na Shuttle AK31 lub Microstar K7T266 Pro2A
> karta to zwykla Vanta 16MB AGP, czy cos sie moze stac, tj. jakis pad
> (wybuch?) nawet jezlei to czy moze mi wywalic caly sprzet, czy tylko
> zasilacz?

wybuch? nie, raczej nie, chyba ze cos jest uszkodzone juz... albo (tak jak u
mnie) trafi cie piorun :)

najwyzej komp ci sie bedzie resetowal, i pracowal niestabilnie

--
Tomek