zmiana biosu Procomp BIW2B

Autor: Matt (matt38_at_wp.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 15:02:48 MET DST

Cześć,
mam chyba nie mały problem próbowałem robić zmianę biosu na nowszy na płycie
Procomp BIW2B ściągnąłem bios nowy i podczas zmiany program na samym końcu
napisał write error :((( komputer oczywiście teraz nie żyje czy ktoń ma
jakiś sposób by takiego ożywić ??? Myślałem, że by odpalić innego kompa
wyjąc bios i włożyć ten "zły" i spróbować nadpisać jeszcze raz bios . czy to
dobry pomysł ? czy maiał ktoś podobny problem ??
Jacek