Re: Pomocy...

Autor: Tomasz Jaszowski (toudi_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.plNO_SPAM)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 12:53:45 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Kaliński" <edwin_at_priv.ckp.pl> napisał w wiadomości
> Dostał się w moje ręce laptop. Chcę zainstalować na nim od początku
> Windowsa, ale.. jest tam kilka programów Toshiby, które według producenta
> już były - zainstalowane fabrycznie... jak zrobię format to one zostaną?

nie... bo niby dlaczego? :)

> Po reinstalacji Windowsa te programy są mi potrzebne, co mam zrobić aby je
> mieć?

co zrobic? posiadac oryginalne plytki od laptopa... Toshiba daje recovery
pack.. wrzucasz do napedu i po chwili masz skonigurowana winde z calym
softem... co do tego czy jest potrzebny to sprawa dyskusyjna... u mnie to
byla glownie dokumentacja, tpisy i smieci... ale problem byl w czym innym...
na tych plytka sa sterowniki do tego konkretnie lapka... bo jak stawialem
win98 (byl standardowo) to w sieci, u Toshiby znalazlem stery bez problemu
(no ok, troche sie naczekalem zanim sie sciagna) ale do np. WinNT juz nie
bylo tak lekko... np stery do ATI znalazlem dopiero po przejrzeniu kilku
grup dyskusyjnych :(

a i tak nie znalazlem nic do dzwiekowki :(

a lapek byl jakis taki z AMD K6 (ale nie pamietam modelu)

--
Tomek