Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 18 Aug 2002 - 01:32:36 MET DST

On Fri, 16 Aug 2002 21:16:00 +0200, "TJD" <tjd_at_klub.chip.pl> wrote:

>Gdyby¶ poczyta³ moje posty te¿ wiedzia³by¶, ¿e mam drugi kontroler IDE.
Czytalem wszystkie, widac ten jeszcze nie dotarl gdy pisalem tamatego
posta. (za to teraz sie elegancko zciagnal)

>Niech pretensje kieruje do VIA. Twój kolega z pewno¶ci± przed zakupem
>zorientowa³ siê w parametrach technicznych p³yty i wiedzia³ na co siê
>decyduje wiêc niech teraz nie p³acze.
Postaraj sie czytac ze zrozumieniem. (prosze).
Napisalem, ze ta plyta ma (znajac nienajlepsze mozliwosci chipsetu)
tragiczne wyniki na tle konkurencji stosujacej ten sam chip Via.
Dlatego czepiam sie producenta plyty a nie chipsetu.
Nie wiedzial, bo byl wtedy zupelnmie sie na tym nie znal, ale teraz
juz wie :-)
Na szczescie komp dostrczyl mu pracodawca.

>Bardzo mi przykro.
Powiedz to wszystkim, ktorych tak radosnie przekonujesz do ECSa.

>Testy w SiSoft Sandra mi tego nie pokaza³y a wrêcz by³em mi³o zaskoczony.
czy aby przypadkiem piszemy o tej samej plycie? Czy Ty piszesz aby cos
napisac?

>Co sprawia, ¿e jak by nie liczyæ ni cholery nie warto inwestowaæ w
>najdro¿szy sprzêt.
Dlaczego caly czas (z uporem amniaka) czepiasz sie sprzetu
najdrozszego? (czy ja o nim gdzies wspominam?)
Wystarczy dla ciebi enieistniejaca srodkowa polka.

Pozdrawiam
GLide