Re: ECS - nie taki z³y ...

Autor: TJD (tjd_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 21:16:00 MET DST

> Ale to ze Ty uzywasz i jest stabilna, to dokladnie nic nie znaczy!

Gdzie¶ jeszcze napisa³em, ¿e widzia³em (i nie tylko ja) kilkana¶cie p³yt
ecsa i wszystkie dzia³a³y. To o czym¶ ¶wiadczy

> A kto Ci kaze zaraz Asusa kupowac? Owszem sam mam i w zasadzi nie
> sprawila mi ona zadnej niespodzianki mimo, ze zaladowana jest na full.

Oh! Wyj±tkowo siê cieszê.

> (ciekawe jak Twoj ECS by sie w tej sytuacji sprawowal - pamietajac
> fakt, ze musialbym jeszcze osobno dolozyc drugi kontroler IDE)

Gdyby¶ poczyta³ moje posty te¿ wiedzia³by¶, ¿e mam drugi kontroler IDE.

> Szybszy?

Jak najbardziej. Od wspomnianego zestawu mojego kolegi jest zdecydowanie
szybszy ale i to trzeba umieæ przeczytaæ.

Powiedz to mojemu znajomemu z ECSem na Via Apollo. Wydajnosc
> tej plyty (mimo, poprawki na nedzna wydajnosc obslugi pamieci przez
> ten chipset) jest zenujaca.

Niech pretensje kieruje do VIA. Twój kolega z pewno¶ci± przed zakupem
zorientowa³ siê w parametrach technicznych p³yty i wiedzia³ na co siê
decyduje wiêc niech teraz nie p³acze.

>Nie pomaga ani najnowszy Bios, ani
> kombinacje z wcpreditem, ani asynchroniczen puszeczenie pamieci
> 100/133 bo ta opcja niestety nie dziala poprawnie (testowane na
> pamieciach PC133 Hyundaya, Infineona i Microna)

Bardzo mi przykro.

> Super zakup rewelacyjnie tani, tylko jesli chcesz miec wydajnosc
> zblizona do konkurencji musisz niestety dorzucic troche kaski na
> szybszy procek. Rewelacja polecam kazdemu......

Testy w SiSoft Sandra mi tego nie pokaza³y a wrêcz by³em mi³o zaskoczony.

> Za 2 lata to zupelnie niedziwne przy tym tempie wypuszczania na rynek
> nowosci sprzet raci na wartosci nie dlatego, ze sie zuzywa, ale
> dlatego, rynek zalewany jest ciagle czyms nowym, czasem tylko niewiele
> lepszym.

Co sprawia, ¿e jak by nie liczyæ ni cholery nie warto inwestowaæ w
najdro¿szy sprzêt.

tjd