Re: myszka - problem

Autor: Krzys (krutko_at_link.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 18:40:42 MET DST

> Mam problemy z myszką pod XP. Objaw jest taki ze co jakis czas myszka
> zaczyna szaleć na pulpicie otwierając skróty, przesuwając okna... Trwa to
> kilka sekund i ustaje. Kupilem sobie nową myszkę Media Tech i przez pewien

wszelkie produkty firmy media tech mozesz sobie chlopie darowac... sprzedaje
to na gieldzie w w-wa i wiem ze jest to szmelc...

> Mam teraz pozyczona myszke Logitecha na USB i jest dobrze.
> Chce kupic w koncu porzadna myszke bo mam dosyc - chcialbym aby byla na
USB
> i radiowa. Są wogole takie? Ile to kosztuje?

radiowka logitecha z jednym scrollem na usb/ps na gieldzie komp. w w-wa
kosztuje 100 zl (z tym ze jest to wersja OEM czyli w przezroczystej folii
mycha+odbiornik+driver+baterie). naprawde warto...

pzdr.

--
 krutko_at_link.pl    UIN: 36792115
 http://www.cms.pl  +48604609102