Re: myszka - problem

Autor: Robert P. (zyx1_at_poczta.zonet.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 21:47:18 MET DST

> radiowka logitecha z jednym scrollem na usb/ps na gieldzie komp. w w-wa
> kosztuje 100 zl (z tym ze jest to wersja OEM czyli w przezroczystej folii
> mycha+odbiornik+driver+baterie). naprawde warto...
>
> pzdr.

Potwierdzam , mam taka myche jest super, lezy w rece idealnie, mam wspaniale
menu, ktore mozna bardzo precyzyjnie dopasowac do swoich potrzeb, dziala tez
bezblednie. Poprzednio testowalem A4 tech - kilka modeli (robia dosc dobre
mychy , ale to jednak druga liga) i media tech, Logitech jest klasa sam w
sobie.

Robert P.