Re: Gluup....

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dziku_at_dzikie.net)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 18:24:17 MET DST

> tego do którego dołącza się taśmę z floppy, CD i HDD. Mam płytę MSI K7T266
> Pro 2 ATX Mainboard i nawet jest na niej wydzielone miejsce z końcówkami
na
> kolejne gniazdka tyle tylko że bez tych gniazd. Pytanie czy mozna to jakoś
> obejść? Moze można takie gniazdko dokleić, wszak kontur na płycie jest
> zaznaczony, końcówki metalowe są... A może można się podłączyć przez
floppy,
> Cd albo HDD?

Tej kontur jest dla wersji z RAID'em i nic sobie tam nie dokleisz. Sorry
Winetou. Masz już cztery urządzenia IDE w kompuetrze? Jak nie, to podpinasz
nagrywrkę pod ten sam kabel co CD'ka, z tym że nagrywarkę ustawiasz jako
master a cd'ka jako slave. I musi działać

--
Pozdrawiam,
Paweł Spychalski aka Dziku