Gluup....

Autor: barte walesa (rypki_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 17:53:09 MET DST

hej,
złapałem się za głowę: chciałbym podłączyć sobie nagrywarkę, która być może
ona była by kolejną stacją dysków ale... nie mam wolnego gniazdka IDE czyli
tego do którego dołącza się taśmę z floppy, CD i HDD. Mam płytę MSI K7T266
Pro 2 ATX Mainboard i nawet jest na niej wydzielone miejsce z końcówkami na
kolejne gniazdka tyle tylko że bez tych gniazd. Pytanie czy mozna to jakoś
obejść? Moze można takie gniazdko dokleić, wszak kontur na płycie jest
zaznaczony, końcówki metalowe są... A może można się podłączyć przez floppy,
Cd albo HDD?

Siemasz