Re: ultracichy dysk

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark.at.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 16:52:50 MET DST

On Fri, 16 Aug 2002 17:16:47 +0200, "Sniper"
<Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:

>Ale swoja droga: nowe technologie wymuszaja nowe trendy. Kazdy z producentów
>dazy do wyciszenia dysku. W zwiazku z tym, ja równiez z ciekawosci zaczalem
>sie przygladac (przysluchiwac) glosnosci dysków. Mam w firmie kilkadziesiat
>nowych modeli (IBM, Maxtor, Seagate). Wydaje mi sie, ze najciszej pracuja
>IBM'y. Podobnie cicho zachowuja sie Barracudy IV i na koncu lekko chrupiace
>Maxtory. Caviarków nowych niestety nie testowalem.

A możesz te dyski jeszcze raz porównać, ale pod względem hałasu, jaki
wydzialają kręcące się talerze, nie głowice. Bo praca głowic to raczej
nie przeszkadza, chodzi o ten szum talerzy. I jeszcze coś... Jakbyś
mógł zwrócić uwagę, czy te dyski wydają z siebie pisk. Głośniejszy lub
cichszy, ale o bardzo wysokiej częstotliwości. A już w ogóle marzenie,
to jakbyś przyłożył do każdego z nich mikrofon i do mp3 ;)

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark at post.pl
"Dla podkreślenia wagi moich słów Siłacz palnie pięścią w stół."