Re: ultracichy dysk

Autor: Sniper (Sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Aug 2002 - 17:16:47 MET DST

Uzytkownik "Jankes" <janin_at_wp.pl> napisal:

> Ja tam wole jak mi pierdzi (delikatnie). Bez pierdzenia kurde dziwnie
> mi sie pracuje bo musze odczasu do czasu patrzyc na kontrolke czy
> przypadkiem hdd sie nie wylaczyl!:)))

Hehe, nie jestescie sami. Ja równiez lubie warkot glowicy - przynajmniej po
kilku tygodniach pracy z dyskiem wiem, jak wyglada jego normalna praca.
Wystarczy najmniejszy odchyl od normy (slyszalny) i juz wiem, ze cos jest
nie tak - wtedy dzialam lepiej niz jakis super soft w stylu SMART.

Ale swoja droga: nowe technologie wymuszaja nowe trendy. Kazdy z producentów
dazy do wyciszenia dysku. W zwiazku z tym, ja równiez z ciekawosci zaczalem
sie przygladac (przysluchiwac) glosnosci dysków. Mam w firmie kilkadziesiat
nowych modeli (IBM, Maxtor, Seagate). Wydaje mi sie, ze najciszej pracuja
IBM'y. Podobnie cicho zachowuja sie Barracudy IV i na koncu lekko chrupiace
Maxtory. Caviarków nowych niestety nie testowalem.

Pozdrawiam,
Sniper