Re: Soltek 75KAV+ i AthlonXP

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 16:58:11 MET DST

Użytkownik "anty_k" <piciucha_at_wupe.pl> napisał w wiadomości

> Chcę trochę stuningować komputer.
> Jako że Duronik na MB nadaje się już raczej do Muzeum Techniki, wybór padł
> na Athlona XP.
> Ma ktoś może doswiadczenie z takią konfiguracją? - chodzi mi o to, czy po
> tygodniu nie będę miał zszarpanych nerwów przez niestabilną pracę kompa.

mialem podobna konfiguracje tj. 75KAV+d700_at_850 teraz zmienilem procek na
XP1700+ i wszystko chodzi cacy. Jedyne 'utrudnienie' -> plyta nie ustawia
automatycznie mnoznika wiec musialem sam dojsc do tego jak taktowany jest
xp1.7. Wydajnosc b. wysoka - przy tescie sisoft zdziwilem sie ze na sdr ten
procek rozwija skrzydla.

btw: bios update do r9.1 wystarczyl.

--
lobo_at_space.pl