Re: 2 in 1 tv i monitor

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 08:57:05 MET DST

Użytkownik "Bucz" <bucz@@NOSPAMIX@@go2.pl> napisał w wiadomości
news:ajk9q7$m1$1_at_news.tpi.pl...
> [...]
> rozmiary minimum 1m x 1m (ewentualnie cos bardzie panoramicznego
> (rozciagnietego))
> a i jak w topiku jak na taki sprzet to przydalo by sie zeby realizowal
role
> monitroa do kompa i telewizora (nie przez karte tv z kompa tylko
odzielnego
> telewizora)
> takze w sumie szukam tv z funkcja monitora niz monitora z funkcja tv
> (chociaz glownie bedzie wykozystywany jako moniek do kompa)
> troche zakrecone ale moze ktos cos zrozumie z tego belkotu

watpie :D Potrzebujesz telewizora ktory jest duzym plaskim "nosnikiem
ekranu" i jednoczesnie monitora. Jest cos takiego z Sony - ma 14 cali i
kosztuje chyba ponad 1500. Jak szukasz cos 1m x 1m to polecam ekrany
plasmowe z tunerem - od 32 000 + tuner za jakies grosze 3000.

> ps. cena cena cena zmieszcze sie w 3000 ?

za tuner tak.

> ps2. zwariowany pomysl bo i tak mnie nie stac ale siedze sobie w nocy i
> widze takie ladne miejsce na scianie akorat czegos takiego tu mi brakuje

nie wysyla sie na grupe po 3 piwach :P

--
lobo_at_space.pl