2 in 1 tv i monitor

Autor: Bucz (bucz_at_@NOSPAMIX@@go2.pl)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 03:46:51 MET DST

potrzeba mi czegos odlotowego mianowicie jakis plaski "nosnik ekranu"
rozmiary minimum 1m x 1m (ewentualnie cos bardzie panoramicznego
(rozciagnietego))
a i jak w topiku jak na taki sprzet to przydalo by sie zeby realizowal role
monitroa do kompa i telewizora (nie przez karte tv z kompa tylko odzielnego
telewizora)
takze w sumie szukam tv z funkcja monitora niz monitora z funkcja tv
(chociaz glownie bedzie wykozystywany jako moniek do kompa)
troche zakrecone ale moze ktos cos zrozumie z tego belkotu

ps. cena cena cena zmieszcze sie w 3000 ?
ps2. zwariowany pomysl bo i tak mnie nie stac ale siedze sobie w nocy i
widze takie ladne miejsce na scianie akorat czegos takiego tu mi brakuje