gf4 4200 lub gf3 ti200

Autor: oya (jot_at_widzew.net)
Data: Sat 17 Aug 2002 - 00:47:48 MET DST

mam takie pytanie...
chce kupic sobie 1 z tych kart (jeszcze nie wiem ktora wybor padnie chyba
jednak na gf4 4200) ale mam dosyc slabego kompa a mianowicie durona 700 i
128 ramu (2 kosci po 64) oraz plyte ECS K7vza

i teraz moje pytanie czy jak kupie to cudo bedzie wszystko sprawnie chodzilo
bez zadnych zmian biosu etc?

pozatym czy do szybkosc karty i do szybkosci gierek (fps) potrzebny jest
jakis super procek??

bo jesli na moim 700 dostane nikly wzrost szybkosci klatek to chyba nie ma
sensu zmieniac kart (mam gf2mx 400 32mb)

reasumujac czy zobacze nag;y skok szybkosci na moim kompie odpalajac np
unreal turnament 2003 (w tej chwili ksztusi sie jak moze :P )

ma ktos slabego kompa i taka bestie na pokladzie?

z gory dziekuje za info...
pozdrawiam: OYA